Veste bună pentru fanii SF: NASA a descoperit primul sistem stelar asemănător celui din Star Wars

31 august, 2012

NASA a anunţat că a descoperit, cu ajutorul telescopului Kepler, un sistem stelar binar foarte asemănător cu cel din celebra serie de filme Star Wars.Astfel de sisteme stelare binare au o imortanţă deosebită pentru fanii curentului SF, cu atât mai mult cu cât Tatooine, planeta de origine a personajului Luke Skywalker orbitează în jurul unei stele binare, scrie descopera.ro.

Situație de coșmar în Spitalul Județean Brașov. Pentru că nu mai au paturi, medicii își țin unii pacienți culcați pe uși

„La spitalul Județean Brașov se doarme pe paturi improvizate. Pacientul Radu Golea, internat la chirurgie plastică cu arsuri pe abdomen și pe spate, este nevoit să stea pe o ușă pe care, în

Şeful DIICOT acuză PRESIUNI imense asupra magistraţilor. Cei mai mulţi vor opta pentru pensionare!

Daniel Horodniceanu, procurorul şe al DIICOT, crede că o presiune fără precedent a fost creată, în momentul actual, asupra sistemului judiciar din România. Oficialul merge pe mâna variantei

U CRAIOVA - AFC HERMANNSTADT // EXCLUSIV Devis Mangia e gata de primul trofeu în România: "Cupa este acea femeie frumoasă pe care trebuie s-o atingi"

U Craiova și AFC Hermannstadt joacă duminică, de la ora 21:00, finala Cupei României. Meciul este liveTEXT pe GSP.RO și în direct pe TV Digi Sport, TV Telekom Sport și ProTV.

George Maior audiat la Comisia SRI prin videoconferinţă. Nu s-au găsit bani pentru decontarea deplasării din America