Veste bună pentru fanii SF: NASA a descoperit primul sistem stelar asemănător celui din Star Wars

31 august, 2012

NASA a anunţat că a descoperit, cu ajutorul telescopului Kepler, un sistem stelar binar foarte asemănător cu cel din celebra serie de filme Star Wars.Astfel de sisteme stelare binare au o imortanţă deosebită pentru fanii curentului SF, cu atât mai mult cu cât Tatooine, planeta de origine a personajului Luke Skywalker orbitează în jurul unei stele binare, scrie descopera.ro.

Judeţul care tocmai a primit 89 mil. lei pentru construcţia de drumuri

Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene a semnat şapte contracte de finanţare destinate programelor din Botoşani derulate prin Programul Naţional de

FOTBAL EUROPEAN. Românul de la Arsenal Londra a marcat „o dublă” pentru „tunari”

Vlad Dragomir, jucătorul echipei Arsenal Londra, a marcat vineri, două goluri, în partida pe care echipa de tineret a „tunarilor” a câștigat-o cu West Ham, 3-0.

Licitaţie de circa 46 milioane euro pentru modernizarea drumului naţional Alexandria-Turnu Măgurele

Oficialii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au demarat licitaţia pentru modenizarea DN52, Alexandria-Măgurele, un drum naţional în lungime de aproximativ 47 km.

Parlamentar-miliardar rus, anchetat în Franța pentru evaziune fiscală

Rusia a protestat față de arestarea unui miliardar apropiat al Kremlinului, acuzat de evaziune fi scală pe Coasta de Azur

Anunț de la Mega Image pentru toți clienții

Retailerul Mega Image și-a lansat propriul supermarket online pe platforma www.mega-image.ro.