Veste bună pentru fanii SF: NASA a descoperit primul sistem stelar asemănător celui din Star Wars

31 august, 2012

NASA a anunţat că a descoperit, cu ajutorul telescopului Kepler, un sistem stelar binar foarte asemănător cu cel din celebra serie de filme Star Wars.Astfel de sisteme stelare binare au o imortanţă deosebită pentru fanii curentului SF, cu atât mai mult cu cât Tatooine, planeta de origine a personajului Luke Skywalker orbitează în jurul unei stele binare, scrie descopera.ro.

SIMONA HALEP - SOFIA KENIN // liveTEXT după ora 06:00 » Simona Halep luptă pentru calificarea în turul III de la Australian Open

SIMONA HALEP - SOFIA KENIN // Simona Halep (27 de ani, 1 WTA) joacă joi dimineaţa în turul secund de la Australian Open împotriva americancei Sofia Kenin (20 de ani, 37 WTA).

Coldea este istorie! Carieră pătată pentru veşnicie de dovezi supreme. Breaking news

Serviciul Român de Informații (SRI) ştia despre faptele lui Lucian Onea şi ale lui Mircea Negulescu de la „unitatea de elită”, DNA-Ploieşti, însă informațiile au ajuns la fostul

Anunț APOCALIPTIC pentru România. S-ar putea întâmpla DESTUL DE CURÂND

Anunț apocaliptic pentru România. Ca urmare a schimbării legislației, peste 15.000 de deținuți ar putea fi eliberați în curând.

Macron pare să excludă noi negocieri cu Londra; Olaf Scholz deplânge „o zi amară pentru Europa”; Dublinul se pregăteşte de un „no deal”