Veste bună pentru fanii SF: NASA a descoperit primul sistem stelar asemănător celui din Star Wars

31 august, 2012

NASA a anunţat că a descoperit, cu ajutorul telescopului Kepler, un sistem stelar binar foarte asemănător cu cel din celebra serie de filme Star Wars.Astfel de sisteme stelare binare au o imortanţă deosebită pentru fanii curentului SF, cu atât mai mult cu cât Tatooine, planeta de origine a personajului Luke Skywalker orbitează în jurul unei stele binare, scrie descopera.ro.

VESTE ŞOC: Primul producător german care renunţă la diesel

Un legendar producător auto german a pus capăt unui capitl în istoria sa anunţând oficial că nu va mai utiliza motoare diesel preferând să se concentreze pe modelele electrice şi pe benzină.

Cristi Danileț a pierdut fără drept de apel procesul cu Dan Andronic. Dosarul „Arhiva SIPA”, piatra de moară pentru fostul judecător CSM

După mai bine de un an de anchetă și termene de judecată, directorul „Evenimentului zilei” a câștigat, definitiv, procesul pe care fostul judecător al CSM i l-a intentat, după

Argint mondial pentru luptătorii Federației de Arte Marțiale de contact

Georgian Boboc (categoria 74 de kilograme) a devenit, ieri, vicecampion mondial la turneul final de arte marțiale de contact, desfășurat la Jesolo, în Italia.

Veste BOMBĂ despre PENSII: "Olguța a recunoscut"

Proiectul legii pensiilor, publicat de Ministerul Muncii în urmă cu o lună, va fi modificat astfel încât românii care nu au cotizat suficient își vor putea cumpăra vechimea.

Veste BOMBĂ despre PENSII: "Olguța a recunoscut"