SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

08 septembrie, 2012

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA).

Citeste mai mult despre Daily Mail

Descoperire COLOSALĂ. Pământul ascunde o AVERE URIAȘĂ. Anunț OFICIAL

O comoară imensă se află chiar sub picioarele noastre: peste un milion de miliarde de tone de diamante se găsesc sub suprafaţa Terrei, potrivit cercetărilor făcute publice în această

FOTO A sărbătorit cu campionii! Francezii au fost încurajați de o muză SUPER HOT

Les Bleus au avut o muză foarte sexy la al doilea Mondial pe care l-au câștigat. Audrey Bouetté a trăit intens la meciurile echipei lui Didier Deschamps și s-a bucurat nebunește la

Peste 100 de case inundate în Timiș, autoritățile sunt în alertă I FOTO - VIDEO

Peste 100 de gospodării au fost afectate de inundațiile produse noaptea trecută în Timiș. În localitatea Bichici sunt, până acum, 27 de case afectate, apa fiind în scădere. Pompierii

FOTO&VIDEO Imagi senzaționale pe circuitul de Formula 1 cu cea mai bună handbalistă a lumii » Cristina Neagu, show cu 200 km pe oră!

Noul sezon competiţional bate la uşă, însă înainte de începerea antrenamentelor, sportivii Red Bull şi-au încheiat bine meritata vacanţă cu o experienţă auto chiar pe

FOTO&VIDEO Imagini senzaționale pe circuitul de Formula 1 cu cea mai bună handbalistă a lumii » Cristina Neagu, show cu 200 km pe oră!

Noul sezon competiţional de handbal și rugby bate la uşă, însă înainte de începerea antrenamentelor, sportivii Red Bull şi-au încheiat bine meritata vacanţă cu o