SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

08 septembrie, 2012

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA).

Citeste mai mult despre Daily Mail

ANALIZĂ GSP // Nu banii sunt problema! Realitate "nouă" la Dinamo: Negoiță e nepriceput, nu zgârcit! Multe afaceri dezastruoase

Negoiță are imaginea unui patron prea sărac pentru Dinamo. În realitate, bugetul de salarii e al patrulea din campionat și echipa e abia pe locul 10, fiindcă transferurile și antrenorii

Interviu extraordinar cu „Zeița de la Montreal”. Nadia Comăneci, moartea, divorțul și cel mai frumos om de pe Pământ

După amiază hipnotică, îngălbenită, amețitoare prin piruetele delicate ale frunzelor rănite de toamnă - în foștii codrii ai Vlăsiei, pe la Snagov, într-o îngrăditură de case imaculate.

Bannerul INTERZIS de Jandarmerie la meciul Poli Iași - Dinamo | VIDEO

Jandarmeria a intervenit în forță în momentul în care fanii ieșeni au afișat câteva bannere la meciul de vineri pe care trupa din Copou l-a disputat cu Dinamo.

O nouă zi de FOC în PSD. Dragnea vs. CONTESTATARII, episodul 2. SCANDALUL CONTINUĂ

Cu toate că încă nu s-au clamat spiritele în PSD după ședința de vineri, liderii partidului se întâlnesc din nou luni în şedinţa biroului politic.

VIDEO + FOTO Echipa Europei a câștigat din nou Laver Cup » Federer și Djokovic au făcut show la petrecere