SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

08 septembrie, 2012

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA).

Citeste mai mult despre Daily Mail

BESTIA a ajuns după gratii.TÂLHARUL care a desfigurat o fată în scara blocului este RECIDIVIST. Video ȘOCANT!

Tâlharul care a atacat cu sălbăticie o tânără în scara unui bloc din Alba Iulia a fost prins. Surse din Poliția Română au dezvăluit individul este recidivist. Atacatorul a recunoscut fapta