SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

08 septembrie, 2012

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA).

Citeste mai mult despre Daily Mail

O super idee pentru o cameră mai ordonată. Cei mici vor fi foarte încântați

Pe măsură ce cresc, colecțiile lor de jucării sunt din ce în ce mai numeroase, pe când spațiul de depozitare rămâne mereu la aceeași dimensiune și tot mai neîncăpător.

VIDEO Mai ceva ca în filme. Un poliţist brazilian cu un copil într-o mână şi cu arma în alta a împuşcat doi infractori