SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

08 septembrie, 2012

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA).

Citeste mai mult despre Daily Mail

VIDEO Lucescu, sărbătorit în vestiar în ziua când a împlinit 49 de ani: "N-am mâncat tort, dar am primit multe lucruri în cap: tort, ulei, apă, salată" :)

Jucătorii lui PAOK i-au cântat "La mulți ani" lui Răzvan Lucescu, distrându-se în cabină după 2-0 cu Lamia. În următoarele trei săptămâni, Olympiakos și AEK vin

VIDEO Alavés - Deportivo 1-0 » Andone, criticat dur: ”Zero șuturi, zero pase, zero faulturi, zero goluri”

După 0-1 cu Alaves, atacantul lui Depor, Florin Andone, a primit linie în As și nota 3 în La Voz de Galicia: ”Egoist, fără a crea pericol”. Vezi aici video de la

11 copii trăiesc într-o SĂRĂCIE CRUNTĂ. Condiţiile INUMANE le fac viaţa un CALVAR. Video cu PUTERNIC impact EMOŢIONAL

Membrii unei familii din comuna Botiz, Satu Mare, sunt greu încercaţi de problemele crunte pe care viaţa le-a tot pus în calea lor. Cei 11 copii trăiesc într-o sărăcie greu de imaginat, iar

O nouă extragere a Loteriei bonurilor fiscale are loc astăzi

Ministerul Finanţelor Publice (MFP) organizează duminică o nouă extragere, pentru selecţia celor 100 de câştigători la Loteria bonurilor fiscale emise în perioada 1-31 ianuarie 2018.

VIDEO Pantilimon, cel mai bun ”pădurar” » Prestație lăudată la Nottingham: ”Un joc solid, inteligent al fostului portar de la City”