Regimul Forking, stil sanatos de alimentatie

16 iunie, 2009

Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram...

Vezi si: Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram o silueta armonioasa, a scapa de obiceiurile nesanatoase si a fi rationali mai presus decât pofticiosi.

Regimul Forking are la baza un principiu conform caruia ceea ce consumam la cina este esential în mentinerea unei greutati optime. De aceea, se propune o schimbare de optica astfel încât sa preferam ingerarea unei cantitati mai mari de hrana la micul dejun, mergând descrescator spre un prânz modest si ajunând ca la cina sa ciugulim câte ceva doar cu ajutorul furculitei. Nu ne cere nimeni sa ne privam de ceea ce ne place cel mai mult, nu se fac sacrificii majore ci se recurge doar la o ponderare.

Regimul Forking ne permite sa mâncam orice dar fara excese pâna în momentul cinei, când vom avea voie sa consumam doar acele elemente pe care le putem culege cu furculita, renuntând la sosuri, grasimi sau orice ar necesita sa fie uns pe pâine de exemplu.

Regimul Forking are doua variante: una severa si alta permisiva, fiecare dintre ele cu regulile si promisiunile sale. Varianta stricta impune pentru masa de seara a nu se consuma alimente care au nevoie sa fie taiate cu cutitul. Ambele variante au niste alimente interzise cu desavârsire în pregatirea cinei: alune, nuci cajou, migdale, chipsuri si alte saratele, pizza, salam, supa, oua fierte, avocado, tarte, humus, pate, sandwich, hamburger, cartofi prajiti, friptura, mustar, ketchup, brânzeturi, iaurt, fructe, prajituri, ciocolata, compot, înghetata, cereale, pâine, unt, margarina, sosuri.
Alimentele recomandate în varianta stricta a regimului sunt: legumele, orezul, grâul si pestele, iar varianta permisiva mai adauga la lista: salate, carne alba, crustacee, oua. Repet, restrictiile sunt valabile doar pentru cina, la celelalte mese poti mânca ce vrei dar fara exagerari si evitând acele alimente despre care stim ca nu sunt tocmai sanatoase.

Sursa: egirl.ro

Trebuie sa mai citesti

Se ascut SĂBIILE la „Bravo, ai stil! All Stars” Marisa despre Silvia: „Ești o nebună mincinoasă, rea...”

Silvia este câştigătoarea „Bravo, ai stil!” din sezonul unu, iar Marisa este câştigătoarea sezonului doi. „Soarta” le-a reunit în sezonul patru „All Stars” unde concurează alături

AVERTISMENTUL final al SUA. La prima tentativă de ATAC NUCLEAR, Trump va DISTRUGE DEFINITIV regimul lui Kim Jong-Un

SUA au promis vineri să pună capăt regimului Coreei de Nord dacă lansează un atac nuclear asupra lor sau a aliaților.

Guvernul Dăncilă a actualizat regimul de acordare a sporurilor în învățământ

Guvernul a actualizat regimul de acordare a sporurilor pentru condiţii de muncă în învățământ. Potrivit prevederilor adoptate de Guvern, sporul pentru condiții periculoase și vătămătoare

Sezonul patru „Bravo, ai stil! All Stars” a debutat cu o NOUTATE: are propriul IMN interpretat de Alex Velea

A început un nou sezon „Bravo, ai stil! All stars”, în formula nouă dacă ne referim la juraţi. Cătălin Botezatu a luat locul Iuliei Albu, iar Iulia este pe scaunul lui Răzvan Ciobanu.

Corespondență din Cipru » Regimul "spartan" al lui Miriuță a mai făcut o victimă: Adam Nemec s-a accidentat în cantonament

Dinamo se află până pe 26 ianuarie în cantonament în Limassol (Cipru), acolo unde se pregătește pentru a da maximum în cele patru etape rămase din sezonul regular.