Regimul Forking, stil sanatos de alimentatie

16 iunie, 2009

Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram...

Vezi si: Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram o silueta armonioasa, a scapa de obiceiurile nesanatoase si a fi rationali mai presus decât pofticiosi.

Regimul Forking are la baza un principiu conform caruia ceea ce consumam la cina este esential în mentinerea unei greutati optime. De aceea, se propune o schimbare de optica astfel încât sa preferam ingerarea unei cantitati mai mari de hrana la micul dejun, mergând descrescator spre un prânz modest si ajunând ca la cina sa ciugulim câte ceva doar cu ajutorul furculitei. Nu ne cere nimeni sa ne privam de ceea ce ne place cel mai mult, nu se fac sacrificii majore ci se recurge doar la o ponderare.

Regimul Forking ne permite sa mâncam orice dar fara excese pâna în momentul cinei, când vom avea voie sa consumam doar acele elemente pe care le putem culege cu furculita, renuntând la sosuri, grasimi sau orice ar necesita sa fie uns pe pâine de exemplu.

Regimul Forking are doua variante: una severa si alta permisiva, fiecare dintre ele cu regulile si promisiunile sale. Varianta stricta impune pentru masa de seara a nu se consuma alimente care au nevoie sa fie taiate cu cutitul. Ambele variante au niste alimente interzise cu desavârsire în pregatirea cinei: alune, nuci cajou, migdale, chipsuri si alte saratele, pizza, salam, supa, oua fierte, avocado, tarte, humus, pate, sandwich, hamburger, cartofi prajiti, friptura, mustar, ketchup, brânzeturi, iaurt, fructe, prajituri, ciocolata, compot, înghetata, cereale, pâine, unt, margarina, sosuri.
Alimentele recomandate în varianta stricta a regimului sunt: legumele, orezul, grâul si pestele, iar varianta permisiva mai adauga la lista: salate, carne alba, crustacee, oua. Repet, restrictiile sunt valabile doar pentru cina, la celelalte mese poti mânca ce vrei dar fara exagerari si evitând acele alimente despre care stim ca nu sunt tocmai sanatoase.

Sursa: egirl.ro

Trebuie sa mai citesti

Anda Adam a devenit jurat cu drepturi depline la “Bravo, ai stil!”

Timp de patru ediții “Bravo, ai stil!”, Anda Adam va avea drepturi depline de jurat și va putea acorda puncte celor zece 10 concurente, dacă ținuta acestora va fi pe placul ei.

Efectul Trump: Virusul capitalist amenință regimul lui Kim

În timp ce lumea întreagă așteaptă a doua întâlnire Kim - Trump, în paradisul de la Phenian au apărut probleme: cei doi stâlpi ai puterii comuniste – nomenclatura și armata – se

În ajunul Crăciunului pe stil vechi şi cu măsuri de securitate sporite, preşedintele Egiptului a inaugurat o catedrală a creştinilor copţi

Preşedintele Egiptului, Abdel Fattah El-Sisi, a inaugurat duminică o catedrală coptă în noua capitală administrativă a ţării, aflată în construcţie la circa 45 de km de Cairo, relatează

Lovitură de stat în stil ”retro” în Gabon

Un grup de militari a îndemnat luni la o revoltă în Gabon - într-o aparentă lovitură de stat - vizând formarea unui ”Consiliu Naţional de Restauraţie” a democraţiei, în absenţa