Regimul Forking, stil sanatos de alimentatie

16 iunie, 2009

Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram...

Vezi si: Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram o silueta armonioasa, a scapa de obiceiurile nesanatoase si a fi rationali mai presus decât pofticiosi.

Regimul Forking are la baza un principiu conform caruia ceea ce consumam la cina este esential în mentinerea unei greutati optime. De aceea, se propune o schimbare de optica astfel încât sa preferam ingerarea unei cantitati mai mari de hrana la micul dejun, mergând descrescator spre un prânz modest si ajunând ca la cina sa ciugulim câte ceva doar cu ajutorul furculitei. Nu ne cere nimeni sa ne privam de ceea ce ne place cel mai mult, nu se fac sacrificii majore ci se recurge doar la o ponderare.

Regimul Forking ne permite sa mâncam orice dar fara excese pâna în momentul cinei, când vom avea voie sa consumam doar acele elemente pe care le putem culege cu furculita, renuntând la sosuri, grasimi sau orice ar necesita sa fie uns pe pâine de exemplu.

Regimul Forking are doua variante: una severa si alta permisiva, fiecare dintre ele cu regulile si promisiunile sale. Varianta stricta impune pentru masa de seara a nu se consuma alimente care au nevoie sa fie taiate cu cutitul. Ambele variante au niste alimente interzise cu desavârsire în pregatirea cinei: alune, nuci cajou, migdale, chipsuri si alte saratele, pizza, salam, supa, oua fierte, avocado, tarte, humus, pate, sandwich, hamburger, cartofi prajiti, friptura, mustar, ketchup, brânzeturi, iaurt, fructe, prajituri, ciocolata, compot, înghetata, cereale, pâine, unt, margarina, sosuri.
Alimentele recomandate în varianta stricta a regimului sunt: legumele, orezul, grâul si pestele, iar varianta permisiva mai adauga la lista: salate, carne alba, crustacee, oua. Repet, restrictiile sunt valabile doar pentru cina, la celelalte mese poti mânca ce vrei dar fara exagerari si evitând acele alimente despre care stim ca nu sunt tocmai sanatoase.

Sursa: egirl.ro

Trebuie sa mai citesti

Un ultranaționalist acuzat de simpatie pentru regimul pronazist în autocarul bucuriei croate » Rakitic: ”Regele a sosit!”

Marko Perkovici-Thompson, un cântăreț în vârstă de 51 de ani, a vorbit cu Modrici și s-a fotografiat cu Rakitici luni, la întoarcerea naționalei de la Mondial. ”E

Campionat Mondial în stil britanic: bye, bye tiki taka » Schimbare majoră apărută la Mondialul din Rusia

Aproape jumătate din golurile marcate la Campionatul Mondial din 2018, 68 din 157, s-au înscris din sau în urma unor faze fixe. Campioanele posesiei, Spania, Germania și Argentina, sunt

Rusia ÎȘI ARATĂ ADEVĂRATELE INTENȚII în Orientul Mijlociu. SUSȚINERE pe față pentru REGIMUL MOLLAHILOR cu AMBIȚII lor NUCLEARE

Ministrul de Externe din Rusia, Serghei Lavrov, a declarat că relațiile comerciale cu Iran nu vor depinde de „capriciile” SUA. În acest sens, statele semnatare ale acordului nuclear cu

DNA se DESTRAMĂ? REGIMUL instaurat de KOVESI a dus instituția la RUINĂ. VALUL de ACHITĂRI în DOSARELE FABRICATE cu ajutorul SRI continuă

DNA încasează înfrângere după înfrângere. Noi achitări în dosarele fabricate de Laura Codruța Kovesi cu ajutorul SRI au apărut în ultimele zile, făcând ca numărul achitărilor

Regimul Assad face apel la sirieni să se întoarcă acasă

Regimul de la Damasc îi invită pe sirieni să se întoarcă acasă, promiţându-le „siguranţă şi securitate“ după şapte ani de război.