Regimul Forking, stil sanatos de alimentatie

16 iunie, 2009

Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram...

Vezi si: Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram o silueta armonioasa, a scapa de obiceiurile nesanatoase si a fi rationali mai presus decât pofticiosi.

Regimul Forking are la baza un principiu conform caruia ceea ce consumam la cina este esential în mentinerea unei greutati optime. De aceea, se propune o schimbare de optica astfel încât sa preferam ingerarea unei cantitati mai mari de hrana la micul dejun, mergând descrescator spre un prânz modest si ajunând ca la cina sa ciugulim câte ceva doar cu ajutorul furculitei. Nu ne cere nimeni sa ne privam de ceea ce ne place cel mai mult, nu se fac sacrificii majore ci se recurge doar la o ponderare.

Regimul Forking ne permite sa mâncam orice dar fara excese pâna în momentul cinei, când vom avea voie sa consumam doar acele elemente pe care le putem culege cu furculita, renuntând la sosuri, grasimi sau orice ar necesita sa fie uns pe pâine de exemplu.

Regimul Forking are doua variante: una severa si alta permisiva, fiecare dintre ele cu regulile si promisiunile sale. Varianta stricta impune pentru masa de seara a nu se consuma alimente care au nevoie sa fie taiate cu cutitul. Ambele variante au niste alimente interzise cu desavârsire în pregatirea cinei: alune, nuci cajou, migdale, chipsuri si alte saratele, pizza, salam, supa, oua fierte, avocado, tarte, humus, pate, sandwich, hamburger, cartofi prajiti, friptura, mustar, ketchup, brânzeturi, iaurt, fructe, prajituri, ciocolata, compot, înghetata, cereale, pâine, unt, margarina, sosuri.
Alimentele recomandate în varianta stricta a regimului sunt: legumele, orezul, grâul si pestele, iar varianta permisiva mai adauga la lista: salate, carne alba, crustacee, oua. Repet, restrictiile sunt valabile doar pentru cina, la celelalte mese poti mânca ce vrei dar fara exagerari si evitând acele alimente despre care stim ca nu sunt tocmai sanatoase.

Sursa: egirl.ro

Trebuie sa mai citesti

De ASTĂZI s-a MODIFICAT regimul STRĂINILOR în ROMÂNIA

Noile modificări legislative privind încadrarea în muncă a cetăţenilor străini pe teritoriul României, care intră de vineri 9 noiembrie în vigoare, vizează, în principal, relaxarea

Dieta lui Dumnezeu, regimul alimentar care a produs ISTERIE în rândul femeilor. Cât poți SLĂBI dacă urmezi meniul Creatorului

Un regim alimentar despre care se tot vorbește în ultima perioadă a luat cu asalt în special Statele Unite ale Americii. Cel care l-a inventat spune că dieta lui Dumnezeu, așa cum numit-o el

Ironii în stil mare. Traian Băsescu despre Lazări, Toader și profesorul de gimnaziu Iohannis

Fostul președinte Traian Băsescu a reacționat în scandalul momentului: conflictul la nivel înalt din Justiție dintre ministrul Tudorel Toader și Procurorul General Augustin Lazăr.

SIMONA HALEP. Chris Evert anunță noua rivalitate din circuitul WTA! Cu cine vrea s-o vadă pe Simona Halep duelându-se: "Contrast între personalități, stil de joc și antrenori"

Americanca Chris Evert, 63 de ani, câștigătoarea a 18 titluri de Grand Slam, a vorbit despre rivalitatea dintre Simona Halep, locul 1 WTA, și Sloane Stephens, locul 6 WTA. Prezentă la

SIMONA HALEP // Chris Evert anunță noua rivalitate din circuitul WTA! Cu cine vrea s-o vadă duelându-se pe Simona Halep: "Contrast între personalități, stil de joc și antrenori"

Americanca Chris Evert, 63 de ani, câștigătoare a 18 titluri de Grand Slam, a vorbit despre rivalitatea dintre Simona Halep, locul 1 WTA, și Sloane Stephens, locul 6 WTA. Prezentă la Turneul