Regimul Forking, stil sanatos de alimentatie

16 iunie, 2009

Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram...

Vezi si: Regimul Forking nu se înscrie în rândul dietelor care promit pierderea unei greutati impresionante în numai câteva zile prin înfometare si frustrare. Cura în discutie este mai degraba o modalitate de educatie nutritionala, o adoptare a unui stil sanatos de alimentatie prin care sa pastram o silueta armonioasa, a scapa de obiceiurile nesanatoase si a fi rationali mai presus decât pofticiosi.

Regimul Forking are la baza un principiu conform caruia ceea ce consumam la cina este esential în mentinerea unei greutati optime. De aceea, se propune o schimbare de optica astfel încât sa preferam ingerarea unei cantitati mai mari de hrana la micul dejun, mergând descrescator spre un prânz modest si ajunând ca la cina sa ciugulim câte ceva doar cu ajutorul furculitei. Nu ne cere nimeni sa ne privam de ceea ce ne place cel mai mult, nu se fac sacrificii majore ci se recurge doar la o ponderare.

Regimul Forking ne permite sa mâncam orice dar fara excese pâna în momentul cinei, când vom avea voie sa consumam doar acele elemente pe care le putem culege cu furculita, renuntând la sosuri, grasimi sau orice ar necesita sa fie uns pe pâine de exemplu.

Regimul Forking are doua variante: una severa si alta permisiva, fiecare dintre ele cu regulile si promisiunile sale. Varianta stricta impune pentru masa de seara a nu se consuma alimente care au nevoie sa fie taiate cu cutitul. Ambele variante au niste alimente interzise cu desavârsire în pregatirea cinei: alune, nuci cajou, migdale, chipsuri si alte saratele, pizza, salam, supa, oua fierte, avocado, tarte, humus, pate, sandwich, hamburger, cartofi prajiti, friptura, mustar, ketchup, brânzeturi, iaurt, fructe, prajituri, ciocolata, compot, înghetata, cereale, pâine, unt, margarina, sosuri.
Alimentele recomandate în varianta stricta a regimului sunt: legumele, orezul, grâul si pestele, iar varianta permisiva mai adauga la lista: salate, carne alba, crustacee, oua. Repet, restrictiile sunt valabile doar pentru cina, la celelalte mese poti mânca ce vrei dar fara exagerari si evitând acele alimente despre care stim ca nu sunt tocmai sanatoase.

Sursa: egirl.ro

Trebuie sa mai citesti

AMENINȚARE în STIL MAFIOT pentru șeful parchetului ANTICORUPȚIE. Povestea SCANDALULUI care a DISTRUS o țară

Eliminarea polițiștilor incomozi și intimidarea martorilor. Șeful agenției anticorupție din Malaezia a povestit cum s-a produs cel mai mare scandal din țară, după ce procurorii au încercat

Ce se ascunde în spatele „ABANDONULUI” Denisei din competiţia „Bravo, ai stil! All Stars”

Lovitura a venit în Gala de sâmbătă noaptea, iar vestea a fost dată de Ilinca Vandici: “Din cauza unor probleme personale şi, bineînteles, cu acceptul nostru, începând din acest moment,

SUA, AVERTISMENT de ultim moment pentru Iran! Trump face K.O regimul de la Teheran. Mutarea care va stârni REACȚII DURE

SUA a somat luni regimul islamist de la Teheran să renunțe la "comportamentul negativ" și a amenințat cu sancțiuni dure.

Regimul Assad anunţă că a preluat controlul total asupra Damascului, pentru prima oară din 2012

Regimul lui Bashar al-Assad a anunţat luni că deţine „în întregime“ controlul asupra Damascului şi a regiunii capitalei, pentru prima oară din 2012, după ce i-a alungat pe jihadiştii din

VIDEO Puștiul-minune care l-a răpus pe Șumudică e aproape de Barcelona » Asemănare izbitoare de stil cu Leo Messi

Abdulkadir Omur (18 ani), mijlocașul lui Trabzonspor, este aproape de un transfer la FC Barcelona. Turcii de la Habertürk anunță că FC Barcelona este dispusă să plătească 30 de