NASA a decoperit cea mai veche galaxie din Univers

21 septembrie, 2012

Oamenii de ştiinţă au descoperit cea mai puternică dovadă care atestă existenţa unei galaxii vechi de 13,2 miliarde de ani. „Este cea mai distantă galaxie identificată. Dacă universul ar fi un om de 70 de ani, atunci noi putem spune că am descoperit ceva din copilăria lui, cam de când avea doar 2,5 ani.

A fost descoperită cea mai veche trusă de TATUAJ. Are aproape 3.000 de ani și e din oase de OM

Arheologii au descoperit cea mai veche trusă de tatuat din lume. Aceasta conţine obiecte confecţionate din oase de om, și a fost găsită de echipă de oameni de ştiinţă din Australia într-un

A avut SIDA? Un greu al României şi bomba veche de 26 de ani. Ştirea a intrat în istoria showbizului

În pagina de „Politică” a EVZ, din 18 februarie 1993, a apărut o știre potrivit căreia regretatul senator și regizor Sergiu Niolaescu a declarat, după ce a fost externat doar pentru o zi

MOMENT REVOLUȚIONAR la NASA. TEHNOLOGIA care ar putea SCHIMBA TOTUL. Breaking news

Vineri, NASA a dat undă verde pentru lansarea, săptămâna viitoare, a noii capsule a companiei SpaceX destinate transportării astronauţilor. Acest eveniment reprezintă un test crucial care se va

ALERTĂ MONDIALĂ de la NASA. Un ASTEROID GIGANT este în apropierea Terrei. Vine cu o VITEZĂ INCREDIBILĂ

Centrul NASA a anunţat că un asteroid gigant va trece miercuri pe lângă Terra. Viteza de deplasare a obiectului spaţial este de aproximativ 49.000 km pe oră!

Este oficial! NASA vrea să meargă pe lună „cât mai curând posibil” și „să rămână acolo”. Cum arată ambiţiosul proiect: VIDEO