NASA a decoperit cea mai veche galaxie din Univers

21 septembrie, 2012

Oamenii de ştiinţă au descoperit cea mai puternică dovadă care atestă existenţa unei galaxii vechi de 13,2 miliarde de ani. „Este cea mai distantă galaxie identificată. Dacă universul ar fi un om de 70 de ani, atunci noi putem spune că am descoperit ceva din copilăria lui, cam de când avea doar 2,5 ani.

DESCOPERIREA de la NASA care schimbă TOTUL. Cercetătorii au estimat GREȘIT ce se va întâmpla cu un VORTEX URIAȘ

Cercetătorii de la NASA au estimat greșit direcția în care un Vortex uriaș de pe Neptun se va îndrepta. Ce au observat la ultima analiză i-a lăsat fără cuvinte.

NASA avertizează: o FURTUNĂ SOLARĂ imensă se îndreaptă spre PĂMÂNT. PERICOL pentru REȚELELE electrice

O explozie pe suprafața Soarelui, numită erupție solară, a produs, la începutul săptămânii, o furtună electromagnetică de proporții. Particulele încărcate vor lovi Pământul joi, 15

Washington Post: Documente de la NASA. Casa Albă ar dori să pună punct finanţărilor federale pentru ISS

Preşedintele american, Donald Trump vrea să pună punct finanţărilor federale pentru Staţia spaţială internaţională până în 2025. El vrea să privatizeze segmentul american al ISS.

NASA: Un asteroid va trece pe lângă Pământ în ACEASTĂ NOAPTE

CNN: Un asteroid va trece pe lângă Pământ, în noaptea de vineri spre sâmbătă, acesta având o traiectorie mai apropiată decât cea a Lunii, conform unui comunicat dat de NASA publicităţii.

MARTE seamănă izbitor cu PĂMÂNTUL! Imagini incredibile de la NASA!

Imaginile incredibile de pe Marte filmate de NASA. Arată ca și cum ar fi de pe Pământ! Sonda Curiosity de la Laboratorul de Propulsie al Agenției Spațiale Americane din Pasadena, California,