NASA a decoperit cea mai veche galaxie din Univers

21 septembrie, 2012

Oamenii de ştiinţă au descoperit cea mai puternică dovadă care atestă existenţa unei galaxii vechi de 13,2 miliarde de ani. „Este cea mai distantă galaxie identificată. Dacă universul ar fi un om de 70 de ani, atunci noi putem spune că am descoperit ceva din copilăria lui, cam de când avea doar 2,5 ani.

EXPERȚII NASA, IMAGINEA care poate schimba totul! 20 de ani de VIAȚĂ pe uscat și pe mare. VIDEO

NASA ilustrează "cea mai completă imagine a vieţii", de până acum, într-un videoclip realizat pe durata a două decenii. Sunteți curioși să vedeți cea mai completă "imagine a vieții pe

VIDEO Descoperire impresionantă: cetate veche de 3.000 de ani, găsită la fundul unui lac. Arheologii anunţă un nou câmp de cercetare

Arheologii unei universităţi din Turcia au anunţat o descoperire remarcabilă: o cetate veche de 3.000 de ani acoperită de apele unui lac.

VIDEO Descoperire impresionantă: cetate veche de 3.000 de ani, găsită pe fundul unui lac. Arheologii anunţă un nou câmp de cercetare

UN PAS ÎN VIITOR. Cercetătorii au luat legătura cu EXTRATEREŞTRII. La 12 ani-lumină se află un ALT UNIVERS

Cercetătorii au trimis un mesaj în spaţiu în încercarea de a contacta extratereştrii. Aceştia sunt foarte încântaţi de rezultatele pe care le-au avut până acum.

URMĂRIT GENERAL, care voia să fugă din țară, PRINS la VAMA VECHE