NASA a decoperit cea mai veche galaxie din Univers

21 septembrie, 2012

Oamenii de ştiinţă au descoperit cea mai puternică dovadă care atestă existenţa unei galaxii vechi de 13,2 miliarde de ani. „Este cea mai distantă galaxie identificată. Dacă universul ar fi un om de 70 de ani, atunci noi putem spune că am descoperit ceva din copilăria lui, cam de când avea doar 2,5 ani.

Nepoata lui MIHAIL SADOVEANU își deschide sufletul într-o remarcabilă carte de MEMORII. Program, evenimente, lansări Curtea Veche Publishing la Gaudeamus 2018

„Ultima vară în Bretania” este volumul semnat de Ada d’Albon, nepoata marelui prozator român, actriță stabilită în Franța încă din anii ’80. Cartea va fi lansată vineri, de la ora

NASA a lansat anunțul! 3 MARI PERICOLE vizează Pământul. Breaking news mondial

Trei asteroizi de dimensiuni considerabile ar urma să treacă la mică distanță de Pământ în acest weekend, a avertizat NASA.

AVERTISMENT DUR: O lege veche de DOUĂ DECENII trebuie să ţină românii în SIGURANŢĂ

Coaliția pentru Siguranța la Incendiu a Clădirilor cere autorităţilor aducerea la zi a legislației legate de protecția la incendiu a clădirilor, care nu s-a schimbat de aproape 20 de ani, şi

Avertisment: O lege veche de două decenii trebuie să ţină românii în siguranţă

FOTO Cea mai veche casă din România se vinde la un preţ surprinzător

Cea mai veche casă din România este localizată în centrul istoric al Sibiului şi a fost scoasă la licitaţie de Artmark Historical Estate la un preţ surprinzător.